Tiedote 13.10.2021: Farmtools uutuustuotteet

13.10.2021

Farmtools uutuustuotteet

UUDISTETTU RAKENNE POLTTOÖLJYSÄILIÖISSÄ

Polttoöljyn turvallinen varastointi on yhä merkittävämpi asia ympäristöasioiden sekä sujuvan käytettävyyden vuoksi. Myös kustannusnäkökulmasta eri energialähteiden käyttö maatiloilla on ajankohtaista.

Uutuustuote FARMEX 32K, 3200l polttoöljysäiliö kiinteärakenteisella valuma-altaalla

Farmtools lanseeraa KoneAgria -näyttelyssä rakenteeltaan kiinteällä valuma-altaalla varustetun polttoöljysäiliön. Tavoitteenamme on tarjota edelleen laadukas tuote, mutta huomiota on kiinnitetty erityisesti kevyempään rakenteeseen, lisäksi tuotteen valmistusmenetelmä on yksinkertaisempi ja tehokkaampi. Nämä mahdollistavat asiakkaiden toiveen mukaisen alhaisemman hinnoittelun tuotteelle.

Kiinteän valuma-altaan rakenteen omaavia säiliöitä on ollut jo markkinoilla, mutta Farmtools on toteuttanut huokeamman rakenteen laadusta tinkimättä. Vaikka valuma-allas ei ole irrotettavissa säiliöstä, niin asiakas voi olla varma, että säiliön sisässä on kuitenkin tukeva jalusta ja asianmukaiset varusteet. ”Olemme peruskunnostaneet kaikkien valmistajien säilöitä jo vuosikymmenten ajan, joten tunnemme markkinoilla olevien tuotteiden DNA:n. Uusi rakenne eroaa muista myös siten, että sille on haettu asianmukainen tyyppihyväksyntä”, toteaa tuotantopäällikkö Mika Lind.

Uutuustuote PROMEX Moto 445, 445l polttoöljysäiliö tieliikennekuljetukseen

Farmtools on ollut edelläkävijä siirrettävien teräksisten säiliömallien suunnittelussa. 450l alittavan säiliön tyyppihyväksyntä ja tieliikennelainmukaiset vaatimukset ovat kevyemmät. Tämän kokoluokan säiliöihin ei välttämättä kohdistu 2,5 vuoden määräaikaistarkastusvaatimusta.

KoneAgria näyttelyssä esitellään PROMEX Moto 445, 445 l polttoöljysäiliö polttoöljyn kuljetukseen työmaille ja metsäkoneurakointiin. Se on varustettu nostokahvalla, loiskeenestolevyillä sekä muilla tankkaukseen ja täyttöön tarvittavilla turvallisilla varusteilla.

Farmtools on Suomen tunnetuin farmarisäiliövalmistaja

Farmtools Oy on täyttänyt 40 vuotta vuoden 2020 aikana. Säiliövalmistus on aloitettu Ylihärmän tehtailla kuitenkin jo 50-luvun alussa. FARMEX Peruskunnostuksen 30 v juhlavuotta vietetään vuonna 2022. ”Pääsemme juhlistamaan yrityksen merkkipaaluja yhdessä asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa varmasti pian”, iloitsee yrittäjä Johanna Ratia.

Farmtools tunnetaan laadusta. Kaikki teräksiset säiliötuotteet korroosiosuojataan sekä pintakäsitellään kaksikomponenttimaalilla. Farmtools on TUKESin hyväksymä määräaikaistarkastusten laitos. Säiliövalmistus on ISO9001:2015 sertifioitu. Farmtools on ollut arvostettu maataloustukkukaupan kumppani jo vuosikymmeniä.

Lisätiedot: Farmtools Oy, yrittäjä,  Johanna Ratia,  p. 040-535 5300 johanna.ratia@farmtools.fi

Farmtools Oy, tuotantopäällikkö, yrittäjä Mika Lind,  p. 040-535 5300 mika.lind@farmtools.fi,  www.farmtools.fi

Takaisin uutisiin
KÄYTTÄJÄTUNNUS